Skip to main content

Hantaran 2010 - turqoise


Gubahan hantaran semasa majlis pertunangan Wani dan Asri adalah bertemakan warna turqoise. Wani pilih sendiri warna ni dan dia bersama-sama saya bersama-sama berbincang untuk mendapatkan hasil yang terbaik untuk majlis pertunangan Wani. semua ada 15 hantaran tapi gambar xbanyak sebab masa tu xambik gmbr sbb xterfikir lagi nak grow business ni online..tapi xpe bole saksikan dulu mana yg ada :)



Kesemua Hantaran


Gubahan Tuala 
Gubahan Minyak Wangi

Tahniah kepada Wani dan Asri untuk majlis yang sangat meriah. Nanti saya cari lagi gambar-gambar untuk diupload untuk koleksi tahun 2010 masih ada banyak lagi. Tempahan untuk tahun 2011 pun sudah dibuka jadi anda boleh PM saya untuk pakej-pakej hantaran saya yang terkini :)


sebarang pertanyaan sila email ke hantaranqaseh@gmail.com 
atau hubungi 012-9693206 (qaseh)
atau komen di facebook www.facebook.com/hantaranqaseh
atau komen di bawah post ini dan tinggalkan alamat email anda. Terima kasih!

Comments

  1. warna turqoise memang saya minat.. hai.. cantik sungguh semua nya..

    ReplyDelete
  2. yeke..ni mesti ms kawin dulu wat wrna turqoise kn.=p

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

TIPS : Memilih Warna Tema Hantaran Anda

Pening nak memilih warna hantaran? Warna tema hantaran yang dipilih biasanya dipadankan dengan tema dan konsep majlis anda. Anda boleh rujuk kepada majalah-majalah perkahwinan untuk melihat hantaran dengan warna-warna yang cantik-cantik. Ada banyak pilihan dari warna-warna lembut seperti turqoise sehingga warna-warna garang sperti maroon bergantung kepada tema dan konsep majlis anda nanti. Sebagai Contoh : - Ayu Raudah Dan Zaquan Adha memilih warna lembut untuk majlis mereka. Sangat cantik =)    credit to yanghangat.com Satu lagi : - Biarlah warna hantaran itu disesuaikan dengan persalinan anda dan juga nampak cantik didalam kamera. Ini penting supaya gambar anda dan hantaran yang diambil nanti nampak ''naik'' dalam kamera :)

TIPS: Pinjam, Beli Atau Sewa Dulang Hantaran Dan Alas?

Terdapat berbagai-bagai jenis dulang hantaran pada masa ini kerana konsep hantaran juga berubah dari masa ke semasa mengikut peredaran zaman. Antaranya adalah Ada dulang tembaga, dulang silver, kotak-kotak berhias ataupun sangkar-sangkar bergantung kepada kreativiti penggubah gubahan. Pelbagai jenis dulang kini terdapat dipasaran yang boleh dipilih mengikut kesesuaian tema hantaran. Jika anda menggunakan khidmat pembuat gubahan, biasanya dulang hantaran akan disewakan termasuklah alasnya sekali. Dulang dan alas ini akan dipulangkan semula kepada penggubah setelah masjlis selesai. Ada juga pelanggan yang inginkan barang-barang ini selepas majlis mereka berlangsung. Ini kerana barang-barang ini masih boleh digunakan semula untuk majlis adik atau saudara mara yang bakal kahwin nanti pada masa akan datang. Satu tips daripada saya adalah jika saudara mara ada mempunyai dulang-dulang ini, pinjamkan sahaja dari mereka kerana ini boleh menjimatkan bajet anda ;). Dapatlah anda menggunakan w

About Hantaran Qaseh

Sepatah Kata Dari Hantaran Qaseh  Selamat Datang ke blog Hantaran Qaseh we have been in the wedding business for 1 years now. Di sini kami menyediakan perkhidmatan gubahan hantaran samada untuk anda yang akan bertunang mahu pun yang akan melangsungkan perkahwinan...kami juga menyediakan perkhidmatan sewa bekas gubahan Layarilah blog kami untuk maklumat lanjut. Untuk tempahan sila email kepada kami budget dan tema warna anda untuk kami cadangkan bersesuaian dengan permintaan anda. Kami juga sedia menerima tempahan goodies untuk majlis pertunangan/pernikahan anda serta Kek dan Pastri untuk semua majlis, perayaan dan juga pertandingan. Tempahan menghias hadiah turut diterima untuk Valentine's Day, Birthday, Wedding Anniversary dan sebagainya untuk menjadikan hadiah anda kelihatan lebih istimewa lagi. Kami bole dihubungi dengan  hantaranqaseh@gmail.com www.facebook.com/hantaranqaseh no tel 0129693206 atau datang ke kediaman kami di Shah Alam untuk perbincang